آموزش, مقالات

معرفی شرکت رعد

شرکت رعد در افق بیست ساله شرکتی خلاق و نوآور، با مدیریتی مدرن، که با تکیه بر منابع انسانی متخصص و متعهد، با بهره گیری از تکنولوژي روز و برخوردار از شبکه توزیع گسترده و کارآمد در تولید و توزیع کالاها و برق صنعتی و خانگی در ایران و خاورمیانه رهبری بازار را داراست و در عرصه جهانی نامی آشناست.


همگان شرکت رعد را به عنوان عرضه کننده ای مطمئن، شریکی صادق، رقیبی شفاف، کارفرمایی منصف و شهروندی مسئولیت پذیر می شناسند.

شرکت رعد اطمینان را به مشتریان خود عرضه می کند و این یک شعار نبوده بلکه باور و هدف ما است.

بیش از 40 سال تجربه وتلاش موجب گشته هم اکنون ما با طراحی، توسعه، تولید و فروش طیف وسیعی از محصولات، از ترمینال بلاک تا تجهیزات اندازه گیری، از داکت تا ریل و دیگر تجهیزاتی جهت اتصالات الکتریکی بتوانیم به نیاز مشتریان خود پاسخ دهیم.

تاریخچه

شرکت رعد در اوایل دهه 60 به منظور طراحی و ساخت قالب های مختلف تاسیس گردید و از سال 1366 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ترمینال های ریلی متمرکز نمود که در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ترمینال های ریلی درخاورمیانه به فعالیت خود ادامه می دهد.

همچنین شرکت رعد در سال های اخیر محصولاتی همچون ( داکت ، ریل تابلویی ، کلید های مینیاتوری ، پریز تابلویی ، چراغ سیگنال ، پوش باتن ، فیوز هولدر و بست کمربندی ) را به سبد محصولات خود اضافه نموده است.

شرکت تولیدی رعد همواره در راستای جلب رضایت مشتریان، تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد های بین المللی را سرلوحه اهداف سازمانی خود قرار داده و دستیابی به این اهداف را از طریق شناسایی ، ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان معتبر داخلی و خارجی و تأمین مواد اولیه مرغوب، بهره گیری از نیروی انسانی مجرب، متعهد و متخصص و بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته محقق نموده است.

شرکت رعد. raad company

دستاوردها و افتخارات

سالها تجـربه کاری ما در حـوزه تولیـد تجهیـزات برق صنعتـی، باعث شـده است تا ما با مجمـوعه ای بزرگ از مشتـریان فعال در حوزه­ های مختلف همکاری داشتـه و محصـولات خود را در اختیـار آنها قرار دهیـم. ما همـواره بر این اعتقاد بـوده ­ایم که دستـیابی مشـتــریان ما به چشــم ­اندازشان، ماموریتی است که ما بر عهـده داشتـه و خواهیـم داشت.

اقدامات مهم شرکت رعد:

  • اخذ گواهینامه ISO 9001-2015 سیستم مدیریت کیفیت IQNET
  • اخذ گواهینامه ISO 9001-2015 سیستم مدیریت کیفیت DQS
  • اخذ گواهینامه KEMA هلند
  • اخذ گواهینامه VDE آلمان
  •  اخذ گواهینامه TSE ترکیه
  • اخذ گواهینامه EAC روسیه
  • اخذ گواهینامه  EX  از شرکت KEMA هلند به جهت اثبات استفاده محصولات در محیط های مستعد انفجار
  • اخذ گواهینامه از سازمان ملی استاندارد ایران

معرفی محصولات شرکت رعد

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات رعد میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

منابع:

گروه فنی آرکو کالا

وبسایت رسمی رعد

جهت مشاهده و خرید آنلاین محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به دیگر کمپانی ها از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.