بلاگ, مقالات

معرفی شرکت liteon

شرکت LITEON در سال ۱۹۷۵ در تایوان تاسیس شده است. این شرکت با تولید اینورتر لایت آن به شهرت جهانی رسیده است. تولیدات دیگر این شرکت تایوانی شامل رایانه ها، تجهیزات الکترونیک، ارتباطات، اتوماسیون صنعتی و همچنین بیوتکنولوژی و بهداشت می باشد.

اینورتر LITEON یکی از قدرتمند ترین و با کیفیت ترین اینورترهای موجود در بازار ایران می باشد. همچنین اینورتر لایت آن دارای قیمت بسیار مناسب در مقایسه با محصولات مشابه اروپایی دارد. موجودی مناسب این محصول در کشور پاسخگوی نیاز کامل صنعت برق کشور میباشد.

فروش اینورتر لایت آن در گروه صنعتی آگما نمایندگی رسمی اینورتر LITEON در کشور با بهترین قیمت صورت می پذیرد.

انواع اینورتر LITEON

درایو لایت آن در سه مدل EVO۶۰۰۰ و EVO۶۸۰۰ و EVO۸۰۰۰ برای کاربری های مختلف طراحی شده است که با کمک مشاورین ما و همچنین نوع کاربری می توانید با دقت بالا آن را انتخاب کنید.

  • سری EVO۶۰۰۰ جهت کاربری های سبک ورودی تکفاز از رنج ۰,۲ تا ۲.۲ کیلووات و ورودی سه فاز از رنج ۰.۴ تا ۳.۷ کیلوات
  • سری EVO۶۸۰۰ جهت کاربری نیمه سنگین ورودی سه فاز از رنج ۰,۷۵ کیلووات تا ۵۵ کیلووات
  • سری EVO۸۰۰۰ جهت کاربری سنگین ورودی سه فاز از رنج ۰,۷۵ کیلووات تا ۱۱۰ کیلووات

مشخصات فنی اینوتر LITEON‌ مدل EVO۶۰۰۰

برای کاربری های سبک که کاربر نیاز به هزینه زیادی برای کنترل دور ندارد از اینورتر لایتون سری EVO۶۰۰۰‌ استفاده می شود. این ایورتر برای کاربری های ساده که نیاز به برنامه کاربردی خاصی نیستند استفاده می شود.

از این اینورتر در کاربری هایی مانند فن ها، پمپ و بوستر پمپ ها، دستگاه چاپ، هواسازها، کمپرسورها، نوارنقاله ها استفاده می شود.

مدل کنترلی اینورتر لایت آن V/F, SENSORLES VOLTAGE CONTROL‌ می باشد. محدده فرکانس خروجی آن ۰ تا ۴۰۰ هرتز می باشد که قابلیت افزایش تا ۲۰۰۰ هرتز را دارد. حفاظت این اینورتر IP۲۰ می باشد. این اینورتر قابلیت ورودی خروجی آنالوگ و دیجیتال را دارد و همچنین دارای پتانسیومتر می باشد.

دارای یک عدد خروجی رله می باشد.تحمل اضافه بار تا ۱۵۰ درصد برای یک دقیقه را دارد. ولتاژ کاری اینورتر LITEON از ۲۲۰ ولت برای تکفاز و ۳۸۰ ولت برای سه فاز می باشد.

LITEON‌ مدل EVO۶۰۰۰

مشخصات فنی اینورتر لایتون(LITEON) مدل EVO۶۸۰۰

برای کاربری های سبک و نیمه سنگین صنعتی از اینورتر لایتان سری EVO۶۸۰۰‌ استفاده می شود.

این مدل بسیار قدرتمند و با کیفیت می باشد و تمام نیازهای اتوماسون صنعتی را برطرف کند. از این سری اینورترهای برند لایت‌ آن در دستگاه تزریق پلاستیک و کانوایر و حتی بالا بر ها استفاده کرد.

این مدل از اینورترهای برند LITEON به صورتی طراحی شده اند کع می توانند دو کیلووات مختلف را پوشش دهند یعنی اگر اینورتر ۳۰ کیلووات سنگین کار باشد تا ۳۷ کیلووات سبک کار را پوشش می دهد که یک ویژگی بزرگ ایم محصول می باشد.

مدل کنترلی اینورتر لایت آن V/F, SENSORLES VOLTAGE CONTROL‌ می باشد. محدده فرکانس خروجی آن ۰ تا ۴۰۰ هرتز می باشد که قابلیت افزایش تا ۲۰۰۰ هرتز را دارد. این اینورتر قابلیت ورودی خروجی آنالوگ و دیجیتال را دارد و همچنین دارای پتانسیومتر می باشد. دارای یک عدد خروجی رله می باشد.

جهت خرید آنلاین اینورتر های شرکت LITEON با قیمت مناسب کلیک کنید.

مشخصات فنی اینورتر LITEON‌ سری EVO۸۰۰۰

برای کاربری های سنگین و حتی سبک می توان از سری EVO۸۰۰۰ با اطمینان بالا استفاده کرد. این سری از اینورتر ها تمام نیازهای کنترلی الکتروموتور را با هر نوع کاربری بر طرف می کند. در سری EVO۸۰۰۰ نیز قابلیت ارائه دو کیلووات می باشد که یک حسن بزرگ می باشد.

از این مدل در کاربری هایی مانند آسانسور بالابر پله برقی و پمپ ها استفاده می شود.

اینورتر لایت آن V/F, SENSORLES VOLTAGE CONTROL‌ می باشد. محدده فرکانس خروجی آن ۰ تا ۴۰۰ هرتز می باشد که قابلیت افزایش تا ۲۰۰۰ هرتز را دارد.

این اینورتر قابلیت ورودی خروجی آنالوگ و دیجیتال را دارد و همچنین دارای پتانسیومتر می باشد. این مدل دارای فن قدرتمند جهت خنک سازی درایو دارد.

  • کی پد جداشونده
  • دارای پورت USB
  • دارای ترمینال DC
  • دارای پورت RS۴۸۵
  • CAN OPEN
  • ترمز داخلی ترانزیستوری تا رنج ۳۰ کیلووات
  • توانایی کنترل دقیق الکتروموتورها با مدهای مختلف

نحوه انتخاب اینورتر لایتون

مواردی که برای انتخاب اینورتر لازم است در ابتدا توان یا کیلووات الکتروموتور و دینام را دانست. دومین نکته دانستن نوع کاربری اینورتر می باشد. نوع برق ورودی یعنی تکفاز یا سه فاز بودن ارتفاع از سطح دریا وجود گرد و غبار و میزان رطوبت موارد دیگریست که باید به آن دقت کرد.

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات LITEON میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

منابع:

گروه فنی آرکو کالا

وبسایت رسمی liteon

برای مشاهده و خرید آنلاین دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.