بلاگ, مقالات

معرفی شرکت MEAN WELL

شرکت مین‏ ول که در سال 1982 توسط آقای” جری لین بنیان نهاده شده است، اکنون یکی از سازندگان پیشرو منابع تغذیه سوئیچینگ استاندارد در دنیاست.

نام تجاری اصلی mean well از فرهنگ لغت انگلیسی خود مشتق شده بود . ” mean well ” به معنی ” have good intetions ” ( نیت خوب ) است .

این معنی با اعتقادات شخضی آقای لین سازگار است . کسی که تفکر درست و نیت خوب دارد و یک کسب و کار مشروع را اجرا می کند، مهم نیست که توانایی انجام یک هدف اصیل را دارد یا نه ، مهم این است که باقی بماند ، اصرار بورزد و فتح کند .

عملیات این کمپانی توسط پنج ‏‏ شرکت آن در تایوان، چین، آمریکای شمالی و اروپا صورت می‏ گیرد که البته تمامی این واحدها از لحاظ مالی مستقل عمل می‏ کنند.

این پنج شرکت عبارتند از: MEAN WELL Enterprises Co.، MEAN WELL (Guang Zhou) Electronics Co.، SuZhou MEAN WELL Technology Co.، MEAN WELL USA Inc. و MEAN WELL Europe B.V. می‏ باشند.

بنابر گزارش منتشر شده مشاور فناوری میکرو که در مارس ۲۰۱۶ منتشر شده است این شرکت در رده ششم جهان در رده بندی تولید منبع تغذیه های استاندارد قرار دارد .


اولین تفاوت این شرکت با پنج تولید کننده برتر در مدل کسب و کار ODM/OEM ، ناشی از تقریبا ۹۹ درصد گردش فروش توسط مین ول است که از محصولات منبع تغذیه استاندارد تحت نام تجاری خود به فروش می رساند .

MEAN WELL با مشتریان ، تامین کنندگان ، پیمانکاران و کارکنان با روابط اعتماد متقابل طولانی مدت بر اساس روح ” نیت خوب ” و جهت گیری ” شریک قابل اعتماد ” کار کرده است .
به لطف همکاری مستحکم با ۱۰۰ توزیع کننده در سراسر جهان MEANWELL در حال رشد و قوی تر شدن برای سه دهه است .

با بیش از ۲۵۰۰ کارمند جهانی در دفتر مرکزی خود واقع در پارک صنعتی تایپه ( تایوان ) و منطقه TIANHE و HUADU در گوانگ ژو ، شهر سوژو چین ، در آمدی در حدود ۷۰۰ میلیون دلار آمریکا ( ۲۳ میلیارد دلار تایوان ) در سال ۲۰۱۵ داشته است .

در سال ۱۹۸۶ سفارشات OEM/ODM  تایوان برای صنایع الکترونیک پر رونق شد ، با این حال MEAN WELL به تدریج این مدل کسب و کار را رها کرد و تصمیم به کار با نام تجاری خود گرفت .
مین ول شروع به توسعه منابع تغذیه سوئیچینگ استاندارد کرد و توجه بیشتری به کیفیت و قابلیت اطمینان داشت .


MEAN WELL به معنای کیفیت منبع تغذیه سوئیچینگ است ، این شعاری است که در حقیقت موجب گسترش سرمایه گذاری اصلی شده است .

این شرکت بهترین کیفیت برق را بر اساس صداقت به مشتریانش ارائه می دهد تا مشتریانش حس اعتماد به به MEAN WELL را داشته باشند .
MEAN WELL نشان دهنده علامت قابل اطمینان است . در سال ۱۹۹۳ مین ول ISO 9001 و مدیریت کیفیت IQM را اجرا کرد .


این کمپانی یک سیستم کیفیت کامل را تاسیس کرد و ISO 9001 را بدست آورد .علاوه بر این یک کمیته TQM تشکیل شده بود تا به وضوح سیاست کیفیت مین ول و اصول شرکت های بزرگ را تعریف کند .
روح برند و نیاز به کیفیت ، عمیقا به آثار روزانه مین ول تزریق می شود .

MEAN WELL COMPANY

در سال ۱۹۹۷ مین ول سیستم سازمانی اش را اصلاح کرد و شعاری جدید را با نام ” شریک قدرت قابل اعتماد شما ” طراحی کرد .

مین ول اطمینان دارد در محصولات ، کیفیت ، هزینه ، تحویل ، سرویس و رابطه قابل اطمینان در رقابت هست .این شرکت همچنان به ارائه ی برق مطمئن به مشتریان در دارز مدت ادامه می دهد تا تبدیل به شریک قابل اعتماد شود .
در سال ۲۰۱۰ عنوان برترین برند تایوان توسط دفتر خارحی تایوان “BOFT ” به MEANWELL اهدا شد .

MEANWELL مفتخر است که این جایزه به او اهدا شده است که تا حد زیادی در ترویج با نام تجاری مین ول تشویق می شود .

محصولات و خدمات شرکت MEAN WELL

خط تولید محصولات مین‏ ول شامل منبع تغذیه سوئیچینگ AC به DC، کانورتر‏های DC به DC، اینورترهای DC به AC و انواع شارژرهای باتری می‏ شود.

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات مین ول میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

منابع:

گروه فنی آرکو کالا

وبسایت رسمی شرکت مین ول

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.