بلاگ, مقالات

معرفی شرکت PHOENIX

از جمله معروف ترین و تاثیرگذارترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی شرکت  phoenix contact میباشد که در سال 1923 در اسن آلمان تاسیس شده است .

همان طور که از اسم این شرکت مشخص اولین محصولات این شرکت ترمینال های سیم تلفن برای ترامواها بوده است .

در 13 مارس 1943 دفاتر شرکت فونیکس کنتاکت در کنار ایستگاه تراموا اسن در حمله هوایی به این شهر به طور کامل از بین رفت  و دفتر مرکزی این شرکت به رستورانی در بلومبرگ انتقال پیدا کرد و تا سال 1948 سی قسمت مهم شرکت فونیکس کنتاکت به شهر اسن مجددا منتقل شد .

از این به بعد سیر توسعه و پیشرفت این شرکت شروع شد به طوری که در سال 1966 حدود 300 کارمند در دفتر مرکزی مشغول به کار بودند .

PHOENIX COMPANY

در سال 1981 این شرکت شروع به تاسیس شرکت های تابعه در کشورهای دیگر از جمله سوئد و ایالات متحده کرد و تا این زمان شرکت فونیکس کنتاکت دارای نمایندگی در 50 کشور جهان میباشد .

در حال حاضر این شرکت نزدیک به صد سال قدمت دارد و در حال تولید بیش از 30 هزار مدل قطعات و تجهیزات صنعت برق  و اتوماسیون صنعتی میباشد .

همچنین فونیکس کنتاکت در زمینه تولید ترمینال از سال 2001 تا کنون دارای مقام اول در جهان میباشد .

محصولات و خدمات شرکت PHOENIX

از جمله مهمترین تولیدات کمپانی فونیکس میتوان در ضمینه اتوماسیون صنعتی به انواع ابزارهای دستی ، برقگیر ، پریزهای ریلی ، چاپگر و پلاتر ، ترمینال ، مبدل و بریر ، منابع تغذیه سوییچینگ ، مودم صنعتی و انواع سوکت کابل آداپتور ماژولهای واسط و… اشاره کرد.

_ پریزهای ریلی فونیکس کنتاکت Phoenix Contact SD-D 
پریز های ریلی فونیکس کنتاکت ، محصولی ایده آل جهت استفاده در تابلوهای صنعتی با بالاترین استانداردهای جهانی. انتخاب اول تابلو سازان

_ بریر Phoenix Contact MCR & Barriers 
گروه محصولات مبدل و ایزولاتور و بریر فونیکس کنتاکت Phoenix Contact Modular Converters for the Regulation & Isolator Barrier 
جهت تقویت و ایزولاسیون سیگنال عادی یا EX بصورت ANALOG IN , ANALOG OUT , DIGITAL IN , DIGITAL OUT , TEMPERATURE , Isolation , Conversion , Control

_ منابع تغذیه Phoenix Contact PS
در هر سیستم صنعتی استفاده از منبع تغذیه Power Supply امریست اجتناب ناپذیر.

Phoenix Contact با طراحی منحصر به فرد در زمینه منابع تغذیه ( پاور ساپلای ) Power Supplies بطور خاص به این مهم پرداخته است. 


منابع تغذیه سوئیچینگ فونیکس کنتاکت Phoenix contact SMPS در 4 نوع طراحی و با تنوع ولتاژ و جریان خروجی و قابلیت نصب بر روی ریل ارائه می گردند.


کلیه منابع تغذیه PHOENIX دربرابر اتصال کوتاه حفاظت شده هستند.

_ منابع تغذیه Phoenix Contact PS

در هر سیستم صنعتی استفاده از منبع تغذیه Power Supply امریست اجتناب ناپذیر. فونیکس کنتاکت Phoenix Contact با طراحی منحصر به فرد در زمینه منابع تغذیه ( پاور ساپلای ) Power Supplies بطور خاص به این مهم پرداخته است. 


منابع تغذیه سوئیچینگ Phoenix contact SMPS در 4 نوع طراحی و با تنوع ولتاژ و جریان خروجی و قابلیت نصب بر روی ریل ارائه می گردند 
کلیه منابع تغذیه دربرابر اتصال کوتاه حفاظت شده هستند.

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات فونیکس میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

منابع:

گروه فنی آارکو کالا

وبسایت رسمی فونیکس

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.