بلاگ, مقالات

معرفی شرکت PrimoPal

PrimoPal Motor Co یک شرکت مشترک در زمینه تولید ، مهندسی و تجارت است که در منطقه تجارت آزاد شانگهای چین واقع است.

PrimoPal از بدو تاسیس متعهد به ارائه کیفیت عالی ، راه حل های اقتصادی ، پشتیبانی بی عیب و نقص و خدمات پس از فروش برای هر مشتری است.

پایگاههای تولیدی آنها مجهز به دستگاههای تست با کیفیت پیشرفته ، ماشینهای قالب گیری تزریقی دقیق ، مشتهای سریع خودکار ، ماشینهای سیم پیچ اتوماتیک و سایر تجهیزات پیشرفته تولیدی هستند.

این باعث می شود که شرکت پریموپال بتوانند محصولات را با کیفیت برتر ارائه دهند. علاوه بر این ، یک تیم مهندسی با سالها تجربه در زمینه طراحی موتور و مهندسی برنامه را دارا اند. این قابلیت ارائه محصولات سفارشی اغلب به مشتریان مزایای زیادی می دهد.

برای PrimoPal ، مشتری نه تنها یک خریدار ، بلکه یک شریک تجاری بلند مدت است.

شرکت پریموپال نه تنها برای برآوردن انتظارات آنها کار می کند، بلکه از طریق چرخه های مداوم یادگیری نیز از آنها فراتر می روند و معتقدند که این کلید یک رابطه تجاری موفق است که اهداف مشتری را درک کرده ، آنچه را که مشتریان نیاز دارند و در مواقع نیاز به آنها ارائه می دهد ، ارائه دهد.

PrimoPal برای نشان دادن تعهد خود به همه مشتریان خود ، “Bringing the Best in Motion” را به عنوان شعار رسمی خود برگزیده است ، به این معنی که هدف نهایی ما تبدیل شدن به یکی از شرکت های سطح بالا در صنعت سیستم کنترل دقیق موتور و حرکت است. به پیگیری تعالی همه کارکنان PrimoPal را تشویق می کند تا در بهبود فرایندهای تجاری و افزایش کارآیی مدیریت پیش قدم شوند.

محصولات و خدمات شرکت PrimoPal

PrimoPal متخصص در توسعه ، تولید و فروش انواع موتورهای با کیفیت بالا و مقرون به صرفه و کنترل کننده حرکت از جمله موتورهای پله ای هیبریدی ، موتورهای پله ای PM ، محرک های خطی ، موتورهای پله ای حلقه ای نزدیک ، موتورهای DC بدون برس ، سروو موتورهای بدون برس ، سرو موتورهای AC ، موتورهای PM DC ، موتورهای القایی AC ، موتورهای سنکرون ، موتورهای Gear ، درایوهای Stepper ، درایوهای DC بدون برس ، سروو درایوها ، سروو درایوهای AC ، درایوهای سرو بدون برس ، درایوهای سرو براش ، Encoders ، گیربکس های Spur ، گیربکس های سیاره ای ، ترمزها ، منابع تغذیه ، لوازم جانبی ، و غیره میباشد.

PrimoPal COMPANY

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات پریموپال میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-0۵۱

منابع:

گروه فنی آرکو کالا

وبسایت رسمی شرکت PrimoPal

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.