بلاگ, مقالات

معرفی شرکت WEINTEK

وینتک با معرفی دو مدل HMI با صفحه نمایش تمام رنگی و عریض، در سال 2009 تحولی در صنعت اتوماسیون ایجاد کرد.

HMI های WEINTEK ، به سرعت وارد بازار شدند و بخش زیادی از بازار را تسخیر کردند؛ به طوری که به مدت 5 سال، پرفروش ترین HMI های جهان اتوماسیون بودند. این دومدل MT8070iH(7) و MT8100i(10) نام داشتند و تا قبل از ارائه ی این HMI ها توسط شرکت Weintek در سال 2009، بیشترتمرکزطراحان، بر روی مدل های 5.7”  Greyscale(خاکستری)  و 10.4 ، 256 رنگی بود.

شرکت  Weintek، دست از نوآوری برنداشت و درسال 2013 نسل  جدید HMI های قبلی خود را مجهز به پردازنده هسته ای قوی ارائه کرد؛ که واسط کاربری بهتری را فراهم می کرد.

این مدل ها MT8070iE  وMT8100iE نام داشتند، که با مدل قبلی خود یعنی سری i هم کاملا سازگار بودند.

هم اکنون، محصولات شرکت تایوانی Weintek به طور گسترده در اتوماسیون استفاده می شوند و می توان گفت به عنوان پایه در صنعت اتوماسیون بیشتر کارخانه های جهان، تلقی می شوند.

این شرکت، که در سال 1995 تاسیس شده است با بیش از 25 سال سابقه، همواره در تلاش بوده تا با ارائه ی پیشنهاد های نوآورانه و سازنده، به پیش برد هرچه راحت تر و با کیفیت تر فرایند اتوماسیون کمک کند.

Weintek company

Weintek تنها به طراحی HMI ها اکتفا نکرده؛ بلکه انواع LCD  های لمسی، مادر بورد و Cloud MI cMT  و… نیز ارائه کرده است.

شرکت وینتک، شعار جالبی برای خود دارد که آن “تحقیق و ارتقاء دائمی” است.

این کمپانی ادعا کرده که استاندارد های HMI را جا به جا خواهد کرد و به طور مداوم روی بهبود و ارتقاء سخت افزار ها و نرم افزار ها کار می کند. تا جایی که به طور یکپارچه انسان و ماشین را به هم متصل کند.

محصولات و خدمات شرکت WEINTEK

این محصولات شامل سه سری نمایشگر HMI وین تک سری IE ، نمایشگر HMI وین تک سری XE و نمایشگر HMI وین تک سری IP میباشند که هر کدام برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند ، صفحه نمایش  مانتیور های صنعتی وینتک ، همگی مجهز به نمایشگر لمسی آنالوگ مقاومتی، با ابعاد 4.3 اینچی، 7 اینچ صفحه وسیع، 10 اینچ صفحه وسیع، 10.4 اینچی، 12.1 اینچی و 15 اینچی هستند.

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات وینتک میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

منابع:

گروه فنی آرکو کالا

وبسایت رسمی WEINTEK

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.