بلاگ, مقالات

معرفی شرکت XIMA

زیما XIMA ، شرکتی مبتنی بر فناوری است که فعالیت خود را از سال 1375 آغاز نموده و با بهره مندی از دانش فنی پیشرفته و با تکیه بر بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه ی طراحی و تولید ادوات الکترونیک و الکترونیک قدرت، تولید کننده ی انواع درایو و کنترل کننده ی دور موتور می باشد.

XIMA COMPANY

طراحی جدید و منحصر بفرد همراه با زنجیره ی بین المللی تامین قطعات با کیفیت و همچنین بهره گیری از تکنولوژی تولید روز دنیا، XIMA را قادر می سازد تا محصولی ارزشمند در گرید جهانی به بازار عرضه کند.

کمک به ارتقای دانش و تکنولوژی در صنعت اتوماسیون کشور، هدف ارزشمندی است که همواره در این شرکت دنبال می شود. در این راستا، ارتباط موثر با متخصصین اتوماسیون و تلاش برای بهره گیری عمیق از دانش و رفع نیاز آنان، از استراتژی های مجموعه زیما و نشانه ای از باوری عمیق مبتنی بر شعار “Knowledge Drives” محسوب می گردد.

محصولات و خدمات شرکت XIMA

  • معرفی درایوهای سری پمپی (P) زیما:

با توجه به کاربرد وسیع پمپ ها و بوسترپمپ ها در صنعت، شرکت XIMA مطابق با خواسته های مشتریان و نیاز بازار، به تولید این سری از درایوها نیز اقدام نمود.

این درایوها طیف وسیعی از ویژگی های گوناگون از جمله: امکان شبکه شدن درایوها از طریق پروتکل Modbus، قابلیت عملکرد چند درایو به طور همزمان با زمانبندی های قابل تنظیم و توابع اختصاصی برای کاربردهای خانگی و صنعتی، را شامل می شوند.

همچنین تابع ویژه تشخیص بی آبی Dry mode، کنترلر PID پیشرفته و تابع Sleep پیشرفته به منظور کاهش مصرف انرژی در بی باری، از جمله ویژگی های منحصر بفرد این سری از درایوها می باشد.

  • معرفی درایوهای سری لیفت (L) :

درایوهای سری آسانسوری ، از سری درایوهای قدرتمند این شرکت می باشند که توانسته است سهم بزرگی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد.

طراحی قدرتمند با توان جریان دهی بالا، نرم افزار و سخت افزار بهینه شده برای آسانسور، بالابر و جرثقیل و همچنین الگوریتم هوشمند Learning به منظور استخراج مدل موتور، از ویژگی های اصلی این سری از درایوها می باشند.

از دیگر ویژگی های این درایوها می توان به کنترل دقیق گشتاور در سرعت های پایین بدون نیاز به Autotune ، تصحیح اتوماتیک جهت انکودر در کاربرد Closed Loop و الگوریتم Autotune هوشمند برای موتورهای گیرلس اشاره کرد.

  • معرفی درایوهای سری صنعتی (G) :

درایوهای سری صنعتی زیما با بهره گیری از توابع کنترلی متنوع و پیشرفته، قابلیت استفاده در کاربردهای مختلف صنعتی را دارا می باشند.

این درایوها با بهره گیری از تکنولوژی طراحی IGBT دیسکریت و سیستم خنک کننده اختصاصی طراحی شده برای بهترین عملکرد در سخت ترین شرایط جوی و محیطی از خود نشان می دهند.

ابعاد این درایوها در توان های بالاتر، بسیار کوچکتر از رقبای چینی و اروپائی بوده و کنترلرهای PID و On/Off در کنار تعداد زیاد ورودی/خروجی های دیجیتال و آنالوگ با قابلیت برنامه ریزی و سطح جریان دهی بالا، این درایوها را برای بهره گیری در کاربردهای صنعتی مختلف، آماده ساخته است.

اینورتر تک فاز xima L15 مدل لیفت

مشخصات کلی این محصول :

وان :1.5 کیلووات
ورودی: تک فاز 380 ولت
صفحه کلید جداشونده
درگاه ارتباطی RS485
8 عدد ورودی دیجیتال و 2 عدد خروجی ترانزیستوری و رله ای

برای خرید اینورتر تک فاز XIMA کلیک کنید.

اینورتر تک فاز xima L 5.5 مدل لیفت

مشخصات کلی این محصول:

توان :1.5 کیلووات
ورودی: تک فاز 380 ولت
صفحه کلید جداشونده
درگاه ارتباطی RS485
8 عدد ورودی دیجیتال و 2 عدد خروجی ترانزیستوری و رله ای

جهت مشاهده قیمت اینورتر زیما کلیک کرده و با کارشناس مربوطه تماس بگیرید.

کی پد اکسترنال:

کیپد اکسترنال زیما ، قابلیت نصب بر روی درب تابلو ، امکان کنترل از راه دور درایو با افزایش طول کابل ، امکان رویت پارامترها ، تغییر و کنترل آن ها به مانند کیپد اصلی را دارا می باشد.

ماژول زیماتاچ ( میکرو یو اس بی ):

ماژول زیما تاچ با رابط Micro-USB برای برقراری ارتباط بین گوشی موبایل با درایوهای زیما، با قابلیت انجام کانفیگ درایو، تغییرات نرم افزاری درایو و … طراحی شده است.

برخی از مهمترین ویژگی های این ماژول به شرح زیر است:

  • دسترسی و تنظیم پارامترهای درایو از طریق تلفن همراه
    • ایجاد فایل Back up از پارامترهای تنظیمی و انتقال به درایوهای دیگر
    • تنظیمات پیش فرض برای کاربردهای صنعتی مختلف
    • اتصال به مرکز خدمات و انجام تنظیمات درایو توسط متخصصین زیما

کارت انکودر EnDat :

  • کارت انکودر مدل PG-EnDat جهت استفاده در موتورهای گیرلس در کاربرد آسانسوری طراحی شده است. این کارت دارای خروجی دیجیتالی/گسسته برای مصارف گوناگون می باشد.

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات زیما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

منابع:

گروه فنی آرکو کالا

وبسایت رسمی شرکت Xima

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.