مقالات

معرفی شرکت INOVANCE

شرکت اینوونس inovance

Inovance  شرکتی در زمینه ساخت و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد که با مساحتی بیش ار 200 هکتار در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات اتوماسیون صنعتی در جهان با ارائه راه حل های اتوماسیون و صرفه جویی در مصرف انرژی با تکیه بر نیازهای مشتریان می باشد.

Inovance  خود را متعهد به ارتقاء صنعتی و ایجاد ارزش مداری برای مشتریان خود می داند.

Inovance  پیشرو در ارائه محصولات و راه حل های اتوماسیون صنعتی در سال 2003 تاسیس شده و امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات در جهان تبدیل شده است.

شرکت اینوونس که امروزه یکی از معروفترین برند های چین قرار گرفته توانسته با پیشرفت تکنولوژی روز تجهیزات اتوماسیون صنعتی در زمینه های کنترلرهای صنعتی PLC مانیتورینگ HMI  درایوهای صنعتی اینورتر ها و سروو موتورها و دیگر تجهیزات اتوماسیون صنعتی را تولید و با بازار جهانی در رقابت باشد.

تولیدات این شرکت تمام روباتیک می باشد.

نمایندگی اینوونس (Inovance) در ایران

در حال حاضر تولیدات و محصولات شرکت بزرگ اینوونس در اغلب بخش های صنعتی بزرگ و کوچک در تمامی نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد .

در کشور ایران نیز باتوجه به نیاز روز افزون صنعت رو به رشد به این محصولات ، شرکت موتور کنترل اقدام به واردات قظعات و لوازم مورد نظر کرده است و نمایندگی اصلی اینوونس در ایران محسوب می شود.

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و خرید محصولات اینوونس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.