آموزش

معرفی شرکت ENCOM

شرکت انکام در سال 2005 در آتن  توسط متخصص چینی به نام آقای شن و تعدادی از نخبگان صنعتی کشور چین تاسیس شد. ENCOM که به عنوان یک شرکت مهندسی و مشاوره چند رشته ای تشکیل شده است و با بهره گیری از حداکثر بهره وری و کاهش هزینه‌ها، طراحی و خدمات با کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد.

این شرکت با داشتن 15 سال تخصص در زمینه Greenfield و Brownfield، پروژه‌هایی با کیفیت و مقرون به صرفه را در همه ابعاد و پیچیدگی‌ها ارائه می‌دهد و مشتریان خود را وادار‌ می‌کند به تجربه طراحی مهندسی و آموخته‌های خود تکیه کنند.

ENCOM پس از 10 سال توسعه به شرکت‌های فن آوری ملی تبدیل شد.

بارها و بارها کمپانی ENCOM برنده جایزه بهترین و با کیفیت‌ترین اینورترهای فرکانسی ولتاژ پایین در کشور چین شده است.

ّبرای ترویج و توسعه پایدار، رشد و تحقق ارزش‌های شرکت یک کارخانه به مساحت 37 هزار متر مربع در منطقه صنعتی شانگهای توسط کمپانی ENCOM ساخته شد.
شرکت ENCOM به عنوان یکی از10 برند تجاری مطرح در زمینه ساخت و طراحی اینورترهای فرکانسی ولتاژ پایین در کشور چین با حقوق و مالکیت مستقل شناخته شده است.

برای مشاهده قیمت و خرید انواع اینورترها همراه با تخفیف اینجا کلیک کنید!

محصولات و خدمت شرکت ENCOM

_ اینورتر ها

اینورتر فرکانس سری EDS-A200 ویژه موتور القایی خازن تک فاز، کاربری‌های سبک مانند: فن و پمپ.

جهت خرید انلاین اینورتر انکام EDS-A200 اینجا کلیک کنید!

طراحی این سری EDS780 مناسب برای صنایعی می‌باشد که فضای کاری آن‌ها کوچک است و می توان ازاین اینورتر استفاده کرد، محیط‌های آغشته با پودر، فیبر، محیط‌هایی که از روغن استفاده می‌کنند، محیط‌های پر از گرد و غباردرهوا، سیگنال کنترلی برای کاهش تداخل الکترومغناطیسی و اطمینان از ایمنی مصرف برق.

جهت خرید آنلاین اینورتر انکام EDS780 اینجا کلیک کنید!

اینورتر EDS800 یا مینی فرکانس با حجم کم، عرض 8.9 سانتي ‌متر، ارتفاع 14.85 سانتی متر، عمق 25/11
مناسب برای ماشین آلات غذایی، دستگاه سیم‌کشی، ماشین چاپ، شرایط هوای صنعتی، ماشین آلات نساجی، دستگاه آبرسانی، پلاستیک، الیاف شیمیایی، کاشی فولادی رنگ، خط تولید سرامیک و غیره.

جهت خرید آنلاین اینورتر انکام EDS800 اینجا کلیک کنید!

اینورتر ENCOM فرکانسی سری EDS900 نیاز عمومی مشتری را با نیازهای صنعتی به راحتی ادغام می‌کند و تنظیم کننده PID، PLC ساده، کنترل ترمینال خروجی، ورودی قابل برنامه ریزی، تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (AVR)، عملکرد کنترل جریان، عملکرد راه اندازی مجدد، عملکرد قفل دکمه، عملکرد فشار ثابت، کنترل همزمان از راه دور، فرکانس پالس داده شده و سایر عملکردهای قوی دیگر…

جهت خرید آنلاین انواع PLC ها اینجا کلیک کنید!

این اینورتر به طور گسترده ای راه حل یکپارچه سازی بالا را برای تولید تجهیزات و مشتری مهندسی اتوماتیک ارائه می دهد، مزیت مهم این اینورتر که آن را متمایز کرده این است که دارای ارزش زیادی برای کاهش هزینه سیستم، بهبود قابل اعتماد سیستم، پاسخگویی به نویز کم در سایت برنامه با گشتاور بزرگ و تداخل الکترومغناطیس کم است.

جهت خرید آنلاین اینورتر انکام EDS900 اینجا کلیک کنید!

این مدل از اینورتر برای پروسه تولید فلز، ماشین‌آلات پلاستیکی، ماشین‌آلات CNC، تجهیزات چاپ، صنعت چاپ و رنگرزی، کاغذ سازی، مهندسی شهرداری، مهندسی آب‌رسانی، تصفیه فاضلاب. همچنین در منسوجات، تبرید، سیمان، سرامیک و سایر زمینه‌ها نیز به طور گسترده استفاده می‌شود.

جهت خرید آنلاین اینورتر انکام EDS900 اینجا کلیک کنید!

آرکو کالا با بیش از دو دهه تجربه درخشان در حوزه اتوماسیون صنعتی و ارائه خدمات به سراسر ایران، نماینده فروش محصولات شرکت انکام (ENC) بوده و مفتخر است تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت ها به صنعتگران گرامی ارائه دهد.

برای خرید و مشاهده قیمت های محصولات ENCOM روی لینک های زیر کلیک کنید

مشاهده قیمت و خرید محصولات انکام

مشاهده قیمت و خرید اینورتر انکام EN500

مشاهده قیمت و خرید اینورتر انکام EN600

مشاهده قیمت و خرید سروو موتورهای انکام

آرکو کالا بزرگ ترین مرجع اتوماسیون صنعتی ایران

جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات شرکت انکام میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 37133856-051   37133855-051

منابع:

گروه فنی آرکوکالا

وبسایت رسمی ENC

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات صنعتی و همچنین مقالات دیگر راجع به شرکت های دیگر از سایت ما بازدید کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.